farsdag, 11 november

hade en super mysig kväll igår med Markus. vi åt middag på Tzatziki som ligger precis vid ån, ett super mysigt ställe med jätte god mat. jag åt ugnstekt aubergine med massa varma grönsaker, klyftpotatis och tzatziki. efter det åkte vi hem till markus men på vägen hem åkte vi till nya ica kvantum här i Knivsta och köpte Ben & Jerrys. 
idag hoppar jag dansen för jag mår inte bra alls. ska ligga hemma hela kvällen och titta på the vampire diaries och plugga lite. 
idag är det ju farsdag, men jag ska inte till pappa för han kunde inte. men på onsdag efter skolan så åker jag dit och "firar" honom då med god mat och så.
gårdagens outfit:
jeans : dr denim
kofta: ginatricot
t-shirt: Barcelona
halsband: butik i Kista galleria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0