lördag var det ja

hej! ♥
vaknade vid 9 imorse och har varit vaken sen dess, inte bra om man är jag. blir på jätte dåligt humör tills något roligt händer.. sitter just nu och pluggar/kollar kläder, hittar så mycket snyggt som jag vill ha!! men det får vänta.. ska göra annat för mina pengar när jag får dom! :)
idag ska jag spendera all min tid åt mig själv, ska plugga lite till och sedan bara ha det skönt! och lite senare idag går jag till Markus och sover där.
imorgon kör vi danslektion nummer 5, om jag minns rätt! sjukt taggad faktiskt :D
den här veckan har jag varit duktig, sprungit 3 gånger på löpbandet, kört 20 minuter varje gång! (för mig är det bra iallafall) och tänkte köra ett pass idag också, dvs om jag orkar :P
men måste skriv färdigt mitt lilla NO-arbete nu! :)
ha en skön lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0