if you love me, let me know

what's up? idag har jag varit med Jennifer, fick gå upp jätte tidigt för att hon och hennes familj kom hit vid elva imorse, våra små bröder skulle leka, men det var trevligt även fast jag var trött som en gris.. ska snart börja göra mig i ordning, ska gå på bio med min pojkvän ikväll, vi ska se Sherlock Holmes: A game of shadows! sover där sen så det blir inget mer blogginlägg förns imorgon kväll kanske, åker till pappa då och sover kvar där så får se hur mycket tid + ork jag har för att blogga! på onsdag ska jag till tandläkaren och senare på dagen åker jag förmodligen till min kära vän Emma! har lite planer för torsdag också men det kan vi ta sen! nej nu måste jag gå och sminka mig! ha en bra kväll ♥
hittade ingen annan bild så det får bli en gammal höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0