I heard you were a wild one

hejsan! inte bloggat på ett tag nu, antar att folk är vana nu att det tar ett tag innan jag uppdaterar.. men skitsamma vi kör en liten "genomgång" av senaste veckan!
skolan har ju börjat nu osv, SJUKT JOBBIGT! dagarna innan skolan börja tog jag det lungt bara, träffade Tilde och vi tog en fika på Waynes Coffee och bara pratade, det var jätte mysigt! :)
i fredags var jag och mina kära vänner hos Josefine och käka, det tog ett tag att laga maten och den blev ju inte helt perfekt (förlåt) men det gick att äta iallafall!! senare på kvällen runt elva, åkte jag till Jennifer och sov där, vi skulle fixa videoutmaningar (?) men det gick ju sådär....... hahahah :P
igår hade jag och min Markus 9 månader tillsammans ♥ (sjukt hur tiden går snabbt alltså) så vi träffades, åt pizza och sen träffa vi Adde och Emma, kvällen sluta med att vi va hos någon tjej i Ängby (?) tråkigt var det....
haha
bilder från i fredags:

(nej vi fick ingen bra bild)

hej jag ser sne ut :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0