gossip gossip gossip gossip

idag efter skolan åkte jag och Jennifer in till Uppsala för lite shopping! fyndade en tröja, mycket bra pris, den var dock från ginatricot och brukar inte handla där egentligen men nu blev det så ändå! köpte även julklapp till my boyfriend (jag vet att jag är sen) gick även till subway, har inte fått min lön än sen jag jobbade i slutet av november, tycker det är dags att jag får den nu!! men frågade chefen när jag skulle få den och får den den 27:de, dvs på fredag! yäy :D
men måste plugga lite spanish nu, tror jag ska kolla på ett eller två avsnitt av Gossip Girl också! :)
SUPERDÅLIG bild! (tröjan är grå)


ginatricot - 199kr 50kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0