cold feet

döööööööööööör! mina fötter är som små isbitar just nu, jätte obehagligt :(
men iallafall, det blev inget Uppsala idag så vi tar det imorgon istället, så det blir bra ändå! måste kolla på ny ögonbrynspenna och mascara när jag ändå är i Uppsala, vet dock inte vilken färg på ögonbrynspennan jag vill ha.. fortsätter förmodligen med någon liknande som jag har nu! (oj guuuuuuuud så intressant att läsa, or not)
håller på att ladda ner första säsongen av Gossip Girl, yeah jag ska börja kolla från ruta 1, har ändå inget bättre för mig denna söndag! :)
vet ni? vet ni? vet ni? vet ni? vet ni? vet ni? på onsdag börjar skolan............... SUCK :( blir helt deprimerad bara jag tänker på det, vill inte gå upp klockan sju, vill inte gå till skolan, vill inte träffa allt jobbigt folk i skolan, vill bara inte... meeeeeeeeen ska gå och sätta på mig ett par strumpor eller två! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0