a hot cup of tea

sitter och skriver en argumentationsartikel om abort och dricker super gott varmt te. känns som att jag har det bra nu, även om inte allt fallit på plats.. finns inte så mycket att göra åt saken at the moment, just wait and see! ska dricka upp mitt te och sen krypa ner i sängen tror jag, saknat den otroligt mycket idag.. min säng = min bästavän ♥
fått världens förkylning bara sådär också, I don't understand ??????? täppt i näsan så låter som en anka och sen halsen vet jag inte vad det är för fel på, ibland bara försvinner rösten och det svider som satan när jag sväljer eller öppnar munnen för att säga något.. :( what's happening to me????


Kommentarer
Postat av: jennifer

Det ser ut som att du har fluga. Sovgott! <3

2012-01-24 @ 23:10:10
URL: http://jjjenniifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0