Rubrik

Hej!
Igår åkte jag till pappa eftersom han fyller år idag och vi firade honom lite med kladdkaka osv. Skoldagen har varit helt okeeeej, äcklig mat bara. Efter skolan träffade jag Emma, det var super trevligt att träffa henne, mycket att prata om nu när skolan börjat och Alma har gått åt olika håll :) införskaffade mig ett par nya svarta byxor då mina nuvarande byxor har blivit förstora.. När jag kom till Knivsta åkte jag till Markus och var där ett tag innan jag åkte hem!
Imorgon blir det ingen skola alls för mig, wiho!!!! Hade bara en "lektion" sp skippar den. Vid halv två imorgon tar jag bussen till Norrtälje för att möta upp morfar och sedan ska vi på övningsledare kurs, ska bli intressant faktiskt. Det slutar ganska sent vilket är jobbigt men åker till Markus efter och sover där, hellre sova med honom än ensam liksom ;)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1834616/images/2012/pic_503bd09cddf2b30800000e41.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0