it's time to say goodbye

hejsan!
det blev ingen Titanic igår tyvärr, kanske blir någon annan dag.
orkar inte skriva så mycket nu, måste gå och lägga mig egentligen för imorgon vid halv tio åker jag till mormor och morfar för lite påskfirande med släkten. super tråkigt men har inget val, har dessutom inte träffat dom på ett tag och vem säger inte nej till lite godis? ;)
sover hos Markus efter så det blir förmodligen inget bloggande alls imorgon.
färgade förresten mitt hår idag, tog bort den äckliga svart/gråa utväxten och bort med platinablonda fläckar! dock känns håret lite gult, men om några dagar eller om någon vecka så får jag börja använda silverschampoo igen! :)
nej men måste verkligen gå och lägga mig nu!
godnatt ♥

inte färgat håret här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0