the notebook

hej alla glada och fina (ni som är sura och fula bryr jag mig inte om)! sitter här på mitt rum och läser The Notebook, jätte bra film! så ska se om boken är lika bra. dock är den på engelska men det gör inte (vill ha bättre betyg i engelska)
igår var jag inne i Uppsala med mamma och Alice. vi skulle fixa pass (åker till Spanien/Kanarie Öarna på höstlovet) men nej det gick inte för båda vårdnadshavare skulle skriva på osv.. så vi åkte till city gross och handla mat + hårfärg. UTVÄXTEN ÄR BORTA!!!!!!!!!!!
sen åkte vi till skopunkten och IKEA också! köpte mina skor som jag velat ha ett tag nu, awesome!!! har inte så mycket mer att skriva sååååå ha det så bra nu ♥
The Notebook

dom är så mina nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0