you make me feel good lalalalala

kom hem från skolan för ett tag sen så hade tänkt att plugga lite grann nu faktiskt, har en svenska redovisning på onsdag så måste öva på att prata om mitt arbete som vi har gjort på SOn. idag fick vi våra klasströjor, skit snygga (xD) det har känts jätte fel att gå med tjocktröja i skolan, inte van vid det haha! så har känt mig som en riktig lodare/bonde (?) aldrig mer att jag har den på mig förutom hemma eller på idrotten i skolan haha.. men ska fortsätta plugga nu, skriver kanske något mer senare!
klasströjan !!! bättre ökänd än okänd
lite suddig.....
köpte nya jeans igår på Lager 157, 150 kr. dom är mörk gråa men ser nästan lite svarta ut på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0