ung och kaxig

fråga mig inte varför jag tog den rubriken, inte för att den passar in eller något.. men iallafall, sitter och pluggar och lyssnar på musik atm., skriver klart min svenska redovisning och sen ska jag läsa lite ur I taket lyser stjärnorna, läser den i skolan och ska läsa till sidan 74 (!!!!!!!!) tills på fredag, får se om jag lyckas haha! provade nyss att locka håret lmed plattången och det blev faktiskt fint, så funderar på att ha så imorgon. men vet dock inte vilka kläder jag ska ha, panik! ska ju in på öppet hus imorgon efter skolan, ska till Thorén och Jensen. så kanske äter inne i Uppsala men vet inte än.. GUESS WHAT??? jag har skaffat helgjobb, ska jobba lördagar och söndagar på Subway, så sväng gärna förbi (mittemot statsbiblioteket) men måste verkligen fortsätta med pluggandet nu, ha en bra vecka! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0