This is my time to shine

tjaba tjena hallå vi säger så! ja idag är det fredag, äntligen!! tänk, för exakt en vecka sen var jag på teneriffa och hade det skönt! men längtar faktiskt inte tillbaka, det är så galet skönt att vara hemma även fast det är svinkallt men vi bor ju som sagt i Sverige så vi får ju skylla oss själva lite grann. idag har min dag varit sådär, hade kemiprov idag och jag kunde inte ett piss om jag ska vara ärlig.. sen har jag haft ont i magen idag utan anledning, mystiskt.. idag har jag på mig min underbara skinnväst (helt kär) skulle ta en bild när jag hade den på mig men fick inget bra resultat! så det får bli två bilder från igår när jag hade tråkigt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0