I'm in Malaga bitch

hejsan allihopa! sitter just nu pa hotellet i Malaga och har nyss varit nere pa stan har och atit en mycket god middag. imorgon aker jag antligen hem till Knivsta (jag vet, det later helt sjukt att jag langtar hem till det kalla Sverige men sa ar det) aven fast jag haft en underbar vecka i Spanien/Kanarieoarna sa det ska det bli skont att komma hem! tyvarr har det inte varit sa speciellt bra vader sa har inte kunnat sola alls. eller det har varit helt okej vader men det har blast alldeles for mycket for att kunna sola liksom. kanner att jag har atit FOR mycket den har veckan ocksa, har sakert gatt upp ett kilo eller tva (sakert mer). sa nu nar jag kommer hem blir det ut att springa eller inte ata massa gott utan kora nyttigt ett tag typ en manad eller tva! tror inte jag har sa mycket mer att beratta nu, men bilder fran resan kommer imorgon for har ingen USB-kabel med mig sa tar det nar jag kommer hem! nej nu ska jag ga och ta en varm dusch eller nagot och sen krypa ner i en underbar hotellsang, ska liksom upp klockan 6 imorgon bitti (GOSH!!!!). manga kramar ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0