borta bra men hemma bäst!

tjena tjena! håller på att packa upp resväskan (suck) det är det som är nackdelen med att resa tycker jag, men får skynda mig så jag kan plugga sen! håller också på att lägga in bilder från resan och på det jag köpte i Spanien på datorn så dom kommer lite senare i inlägget och även på facebook. så titta på facebook också för jag lägger inte upp alla här men några!! imorgon blir det att gå upp tidigt igen, det är ju skola nu haha. imorgon efter skolan ska jag gå till dagis för att hämta min lillebror och vara barnvakt (-.-) sen får vi se vad som händer senare i veckan!
Jennifer och Emma, jag har saknat er enormt mycket! ♥♥
Spanien/Kanarieöarna 2011











skinnväst - Bershka 36 euro


skjorta - Bershka 16 euro


polotröja - pull and bear 16 euro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0