who's gonna save the world tonight?

ÄLSKA SVERIGE JUST NU ! ♥♥♥♥
man kan ju inte vara mer än glad när det är så underbart vackert väder i lilla Sverige.
har spenderat dom två senaste dagarna vid poolen, och ja man kan säga att det inte var så smart att sola UTAN solkräm! bränt mig lite här och där. grymt skönt.
imorgon tror jag att det skulle bli lika skönt faktiskt (y) great!
imorgon kväll så drar jag hem till Emma, ska bli jätte trevligt! bilder kommer förmodligen upp på facebook antar jag, för dom som är nyfikna!
kan bara säga att jag skriver det här inlägget för Emma Roséns skull! så Emma du lär ju vara glad nu?! ;)
har faktiskt inte så mycket mer att säga.. eller jo, SÅ NI VET så tar det ett tag innan jag kommer blogga igen och jag vet att det är sämst uppdatering men jag gör mitt bästa! har inte nån dator tillgänglig nuförtiden.
försöker så ofta jag kan! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0