you're so full of shit

usch vilket hemskt väder, vart är snöööööön???? känns fel att det är i slutet av december och vi har haft snö i max en vecka.. men jag ska inte klaga för när snön väl kommer sen så kommer jag klaga att det är för kallt osv..
men iallafall, skönt att julhelgen är över nu, fått massor med fina presenter som jag är nöjd med! hade tänkt lägga upp bild på allt men kom på att det skulle bli jätte jobbigt, så jag skiter i det! aja, lite senare idag (ikväll) så åker jag hem till Jennifer, plockar upp Emma på vägen dit och sen chillar med mina underbara vänner, inte träffat dom på över en vecka så börjar sakna dom lite för mycket faktiskt. sen imorgon drar vi in till Uppsala och kollar in mellandagsrean lite grann, kanske fyndar något riktigt fint, vem vet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0