I feel like dancing

FÖRLÅT för att jag har varit så dålig på att uppdatera men har verkligen inte haft tid och har inte haft något att skriva om heller, har pluggat arslet av mig känns det som.. men nu blir det slut på pluggandet ett tag, går ju på jullov om en och en halv vecka (awesome!!) och sen tre dagar efter så är det julafton! har tänkt på en grej, vad är det roliga med julen egentligen? alltså det ända jag tycker är bra med julen är julklapparna, kalle anka och godiset, resten suger ju? liksom vem vill spendera en hel dag med släkt och mat som smakar skit? TYP INGEN!
okej tillbaka till nutid, den här helgen har känts oändligt lång.. i fredags var jag med några vänner oxh hade det trevligt! sen igår var det ju luciafirande i (lilla) Knivsta, min älskade vän Emma var årets lucia i Knivsta, vilket var super bra att hon vann, hon var så OTROLIGT vacker med ljusen i håret (älskar dig gumman♥) senare på kvällen drog jag och några vänner hem till Andreas och typ chilla bara.. idag fick jag lov att vara barnvakt för mamma skulle in till Uppsala och köpa julklappar (NYFIKEN!!!) men jag och Edvin (lillebror) bakade kakor så tiden gick rätt så snabbt ändå!
(ganska stolt över kakorna....)

PS. Victor är cool (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0