jedi moli voli

herregud! nu var det otroligt längesen jag blogga. nästan lite pinsamt..
men jag har ju faktiskt min anledning, chillat i Kroatien i två veckor! eller aa, var i Kroatien i en vecka men bilade ner dit så det tog sin lilla tid. men nu är jag äntligen hemma, kom hem idag runt två! sen var det bara att snabbt packa upp väskan och hoppa in i duschen och sen glida vidare hem till pappa. men det blir inget långt besök här, åker tillbaka hem till Knifetown imorgon kväll! så då var det sagt.
måste bara tillägga att jag har haft det GRYYYYYYYYMT najs i Kroatien, haft perfa väder varje dag! 30-40 grader, awesome!
har tagit några bilder men orkar inte lägga pp alla, men några kan ni få se.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0