"What shall it profit a man if he gains the whole world but loses his soul."

ja då är det bara att dra sig till the church för att möta Elvira och sen gå på gudstjänst (y)
ganska så chill faktiskt..
ja den här dagen har gått hur segt som helst! vaknade vid ungefär halv tolv, gick upp och åt frukost.. efter det har dagen gått segare än nånsin! men iallafall jag gick ut ett tag och plocka lite pinnar från trädgården och la på majbrasan! sen så gick jag och la mig och sola på altanen med musik, hur mysigt som helst och skönt dessutom!
på torsdag så ska jag träffa Jennifer, ska bli jätte trevligt! och vi ska till kyrkan (y) WIHO!!
och vet ni vad jag nyss kom på.. det är ju PÅSK ihelgen och det betyder ju att man får godis, mycket godis!! då blir lilla Elin lycklig ;)
nej men nu tror jag faktiskt att jag måste börja göra mig klar för att cykla ner till the church! hare så bra i det underbara sommar vädret vi har just nu i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0