2010-11-05

imorse vaknade jag upp hos Hanna med Tilde ♥
när vi hade vaknat och ätit frukost så spelade vi Buzz :)
sen så gick jag och Tilde hem till henne och hon hoppa in i duschen och jag satt vid datorn, vi kollade på senaste vampire diaries avsnittet!
senare efter ett tag kom Hanna fast då skulle typ jag gå så de var ju lite synd..
sen när jag kom hem så kom typ pappa direkt så de va bara att springa upp på rummet och packa väskan!
nu har man ätit räkmacka, MUMS ♥
och nu är de postkodmiljonären och sen är de idol fast de är väl ingen ide att kolla på de för har ju inte kollat på något :s sen tror jag att jag ska kolla på film med pappa och åsa. the tortured.


Kommentarer
Postat av: Emelie

den kan du ju inte kolla på! :O

2010-11-05 @ 21:41:38
URL: http://emelieannajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0