helg med bästavän ♥

hejsan allihopa :D
har inte bloggat på typ as länge :o
men de ska de bli ändring på ;)
i fredags åkte jag till Tildes pappa efter skolan (Tilde va också me såklart)
i stockholm :D:D
i lördags gick vi på stan , köpte massor ;D;D
har inga bilder nu, men lägger ut dom sen kanske ;);)
de va typ massor me greker som gick på gatorna och de va typ över 20 stora polisbilar :o:o
i dag kollade vi på massor me Vampire Diaries avsnitt!
LOVE VAMPIRE DIARIES ♥
men idag när vi skulle ta tåget hem missade vi de vi egentligen skulle ta, så vi fick vänta en timme på nästa -.-
när jag kom hem va johans pappa här och fick min födelsedags present, de va 300 kr på valfri affär typ :p
nu kommer lite bilder från helgen ( men inte på sakerna jag köpte) :D:D
ÄLSKAR byxorna ♥♥
jag på kungshallen :)
på H&M...
dom där grekerna...
här me...
inga bra bilder men... :p
nu ska jag fortsätta kolla på wipeout :D:D
hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0