choklad in my ♥

asså har inget att göra , systrarna har åkt hem till mamma och jag är kvar hos pappa..
de är ganska skönt att slippa dom faktiskt ;)
OMG, inatt/morse åskade de skit mycket, vaknade av de -.-
kl va typ tjugo över fem, lillasyster vaknade och va kissnödig så fick springa in med henne till stora huset i regnet och åskan... mysigt :o (eller inte)
de typ åska och lät samtidigt så åskan va precis över oss :o:o
läskigt läskigt..
hahaha, kommer ihåg när ja va liten..
alltid när de regna trodde jag att de skulle bli översvämning :o
och att åska skulle slå ner i mitt hus x)
nej men nu ska jag gå och hämta min geisha (stavning) som ligger i kylden :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0