höghöjdsbana

imorn ska jag och familjen gå i en sån där höghöjdsbana :s
fett läskigt ju :o fast ändå fett kul :D
tänk om man ramlar ner :o:o
okej, får inte ha såna dära tankar!!
men idag har jag städat pappas bil så har fått lite money money ;)
sen åkte vi och bada en stund innan maten (:
och nu sitter jag med datan ute på verandan och har fått besök av en liten igelkott, mysigt mysigt ;D
imorn kväll åker jag hem till mamma och är där tills på lördag (då har jag namnsdag) då jag åker till pappa igen :)
Jennifer åker till Danmark på torsdag -.- jag som ville träffa henne nån dag...
i lördags så sov jag hos Tilde vi hyrde en fett dålig film :s
den hette Summer's blood Ashley Greene ( från Twilight) spela huvudrollen!
vi köpte godis och sen på söndagen så åkte jag tillbaka till pappa och hon åkte till sin pappa och Hanna följde med, har inte träffat henne på ett tag så de va kul :D ♥
bild på höghöjdsbanan!
jag just nu ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0