GLAD PÅSK

Hejsan och glad påsk :D ♥
Va hos mormor och morfar i fredags, fick inget påskägg :o
Men fick en ännu bättre sak...
Ska på kryssning till Ryssland med mina systrar, mina kusiner och mormor och morfar :D
Åker den första juli, mitt i sommarn ;) fett skööööönt...
Men i torsdags gick jag och Tilde påskärringar, HAHAHAHHA x))
Vi hade ialla fall fett kul :) När vi hade gått ett tag så gick vi hem till Hanna och så gick hon me oss..
Sen gick vi hem till tilde och kolla på Vampire Diaries ;D
BÄSTA DAGEN JU :D
ÄLSKAR ER TILDE OCH HANNA ♥
Imorn åker jag till pappa och firar påsk :)
Tror farfar kommer dit, men vet inte :s
Och ville bara säga att om exakt två veckor idag så fyller jag fjorton år :D:D ♥
PUSS PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0