13/4-10

Hejsan Svejsan :D ♥
Idag har jag inte gjort så mycket -.-
Skulle sprungit till träningen men har fått ont i tån av fotbollsskorna :(
Ska få kanske få nya av farfar när jag fyller år ;D ♥
Som är på lördag då om ni ville veta...
Igår va jag på Thuns med Tilde och hennes mormor :D
Hennes mormor va fett snäll :o Hon köpte en tröja till mig ;D;D
HAHAHAHAHA, måste bara berätta en rolig sak som hände idag..
Jag och Emelie skulle gå till skogen som ligger vid mitt hus och så kom Alice hem från en kompis
och ville följa med dit, hon fråga vad vi skulle göra och så sa Emelie och jag att vi skulle träffa nån kille , och hon GICK PÅ DE :D:D HAHAHAHAHHAHA x))
Och imorn ska klassen till Alnäs , så vi blir typ lediga på fredag för vi är där imorn och på torsdag :)
Men nu ska jag kolla vidare på Dating In The Dark :D
Senare blir de Desperate Housewives!! :D:D ♥
Har krusat / wåfflat håret :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0