8 december 2012

vaknade upp bredvid min fina kille imorse. kunde inte andas imorse för att jag var så täppt i näsan, har heller ingen röst kvar nästan. skulle egentligen jobbat idag men gav bort mitt pass till någon annan. hela min familj ligger hemma och är sjuka, och nu är det väl min tur också. har precis skrivit klart en engelsk bokresencion som skulle varit inne igår egentligen. ska snart gå och sätta på en tvätt så att jag ahr lite kläder att ha på mig inför nästa vecka. sista hela veckan innan jullovet!! de 3 sista dagarna i skolan så ska vi städa, och ha lite julmys med fika som lärarna fixar. 
ska snart hjälpa mamma med maten, idag bjuds det på tacos at my place. efter maten åker jag till Markus och spenderar natten där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0